Outsourcing Financiële Administratie

Wil je ontzorgd worden en kosten besparen?

Besteed jouw administratie dan geheel of gedeeltelijk uit aan Veld Finance. Je bepaalt zelf welke werkzaamheden je uitbesteedt en welke je zelf uitvoert. Omdat administratie onze core business is, werken we zeer efficiënt en op kwalitatief hoog niveau. Door onze kennis van administratieve processen én de financiële en fiscale wet- en regelgeving nemen we snel en deskundig je financiële administratie uit handen. De capaciteit is snel aan te passen wanneer je bedrijf groeit of krimpt.

Veld Finance voert de administraties voor haar cliënten met de meest moderne technieken zonder de persoonlijke relatie met de cliënt uit het oog te verliezen. Voor de boekhouding wordt gebruik gemaakt van het online boekhoudsysteem Twinfield van waaruit tevens de facturatie plaats kan vinden. Inkoopfacturen worden ingelezen via Basecone waarin tevens de autorisatie-workflow kan plaatsvinden. Aangiftes Vennootschapsbelasting worden ingediend via de online applicatie Nextens. De genoemde applicaties zijn van Wolters Kluwer en Reed Business waarmee continuïteit is gewaarborgd.

Veld Finance is in staat alle basisdocumenten op een juiste en efficiënte manier te verwerken en organisaties volledig te ontzorgen voor de gehele financiële administratie. Daarbij zijn wij jouw sparringpartner voor het management.

Voordelen van outsourcing voor jouw organisatie:

  • Efficiënte procesinrichting
  • Sneller en accuraat inzicht
  • Betere bedrijfsvoering, sneller kunnen bijsturen met behulp van juiste managementinformatie
  • Meer tijd en focus voor de kernactiviteiten
  • Flexibele organisatie
  • Kostenbesparing

Outsourcing Financiële Administratie

Wil je ontzorgd worden en kosten besparen?

Besteed jouw administratie dan geheel of gedeeltelijk uit aan Veld Finance. Je bepaalt zelf welke werkzaamheden je uitbesteedt en welke je zelf uitvoert. Omdat administratie onze core business is, werken we zeer efficiënt en op kwalitatief hoog niveau. Door onze kennis van administratieve processen én de financiële en fiscale wet- en regelgeving nemen we snel en deskundig je financiële administratie uit handen. De capaciteit is snel aan te passen wanneer je bedrijf groeit of krimpt.

Veld Finance voert de administraties voor haar cliënten met de meest moderne technieken zonder de persoonlijke relatie met de cliënt uit het oog te verliezen. Voor de boekhouding wordt gebruik gemaakt van het online boekhoudsysteem Twinfield van waaruit tevens de facturatie plaats kan vinden. Inkoopfacturen worden ingelezen via Basecone waarin tevens de autorisatie-workflow kan plaatsvinden. Aangiftes Vennootschapsbelasting worden ingediend via de online applicatie Avanzer. De genoemde applicaties zijn alle drie van Wolters Kluwer waarmee continuïteit is gewaarborgd.

Veld Finance is in staat alle basisdocumenten op een juiste en efficiënte manier te verwerken en organisaties volledig te ontzorgen voor de gehele financiële administratie. Daarbij zijn wij jouw sparringpartner voor het management.

Voordelen van outsourcing voor jouw organisatie:

  • Efficiënte procesinrichting
  • Sneller en accuraat inzicht
  • Betere bedrijfsvoering, sneller kunnen bijsturen met behulp van juiste managementinformatie
  • Meer tijd en focus voor de kernactiviteiten
  • Flexibele organisatie
  • Kostenbesparing

Boekhouding

Wij boeken de gehele administratie

Passend bij jouw wensen kunnen we de boekhouding voor jou verzorgen. Als je ervoor kiest om de administratie geheel door ons te laten boeken, heeft dit als voordeel dat wij jou gedurende het jaar goed kunnen adviseren over alle administratieve en fiscale zaken die voor jouw onderneming van belang zijn.

Je boekt de administratie zelf

De boekhouding zou je deels zelf kunnen doen en wij controleren periodiek jouw administratie om vervolgens de belastingaangiften in te dienen. Met onze software kun je flexibel en veilig online boekhouden en factureren. Jouw administratie wordt online opgeslagen en er worden automatische back-ups gemaakt. Daarnaast heb je altijd en overal toegang tot jouw administratie.

Boekhouding

Wij boeken de gehele administratie

Passend bij jouw wensen kunnen we de boekhouding voor jou verzorgen. Als je ervoor kiest om de administratie geheel door ons te laten boeken, heeft dit als voordeel dat wij jou gedurende het jaar goed kunnen adviseren over alle administratieve en fiscale zaken die voor jouw onderneming van belang zijn.

Je boekt de administratie zelf

De boekhouding zou je deels zelf kunnen doen en wij controleren periodiek jouw administratie om vervolgens de belastingaangiften in te dienen. Met onze software kun je flexibel en veilig online boekhouden en factureren. Jouw administratie wordt online opgeslagen en er worden automatische back-ups gemaakt. Daarnaast heb je altijd en overal toegang tot jouw administratie.

Opstellen jaarrekening

Na afloop van het boekjaar stellen wij de jaarrekening op. Vervolgens bespreken we de jaarrekening met jou zodat je meer inzicht krijgt in de cijfers van jouw onderneming. Deze jaarrekening bestaat uit een balans, een winst- en verliesrekening en een toelichting daarop. De jaarrekening geeft een terugblik naar het recente verleden. Wat is er in het afgelopen jaar allemaal gebeurd en wat is de financiële impact geweest van die positieve of negatieve gebeurtenissen? Wat zijn de uitdagingen en kansen die voor jou liggen en hoe kun je daarop inspelen? Hoe kan dat gefinancierd worden? Belangrijke informatie waarin wij jou graag willen ondersteunen. Voor een BV verzorgen wij naast de jaarrekening ook de notulen en deponeren de publicatiestukken bij de Kamer van Koophandel. Om je nog beter te kunnen adviseren stellen wij indien gewenst periodiek management rapportages en begrotingen op.

Opstellen jaarrekening

Na afloop van het boekjaar stellen wij de jaarrekening op. Vervolgens bespreken we de jaarrekening met jou zodat je meer inzicht krijgt in de cijfers van jouw onderneming. Deze jaarrekening bestaat uit een balans, een winst- en verliesrekening en een toelichting daarop. De jaarrekening geeft een terugblik naar het recente verleden. Wat is er in het afgelopen jaar allemaal gebeurd en wat is de financiële impact geweest van die positieve of negatieve gebeurtenissen? Wat zijn de uitdagingen en kansen die voor jou liggen en hoe kun je daarop inspelen? Hoe kan dat gefinancierd worden? Belangrijke informatie waarin wij jou graag willen ondersteunen. Voor een BV verzorgen wij naast de jaarrekening ook de notulen en deponeren de publicatiestukken bij de Kamer van Koophandel. Om je nog beter te kunnen adviseren stellen wij indien gewenst periodiek management rapportages en begrotingen op.

Belastingen

Wij verzorgen voor jou en jouw onderneming de volgende belastingaangifte:

  • Omzetbelasting
  • Loonheffing
  • Inkomstenbelasting
  • Vennootschapsbelasting
  • Dividendbelasting

Daarnaast regelen we de aanvraag of wijziging van de toeslagen en behandelen we alle overige correspondentie met de Belastingdienst, zoals bezwaar- en beroepschriften. Wij maken standaard gebruik van de uitstelregeling.

Belastingen

Wij verzorgen voor jou en jouw onderneming de volgende belastingaangifte:

  • Omzetbelasting
  • Loonheffing
  • Inkomstenbelasting
  • Vennootschapsbelasting
  • Dividendbelasting

Daarnaast regelen we de aanvraag of wijziging van de toeslagen en behandelen we alle overige correspondentie met de Belastingdienst, zoals bezwaar- en beroepschriften. Wij maken standaard gebruik van de uitstelregeling.

Salarisadministratie

Hoewel de salarisadministratie een klein onderdeel uitmaakt van de totale administratie, kost het tegelijkertijd veel tijd om op de hoogte te blijven van de wet- en regelgeving. De aanschaf en onderhoud van de software voor salarisverwerking is een kostbare aangelegenheid. In de regel besteden kleine en middelgrote ondernemingen, de salarisverwerking dan ook uit. Wij verzorgen voor iedere branche en CAO de salarisverwerking en elektronische verzending loonaangifte naar de belastingdienst en pensioenfondsen. Bij ons kun je profiteren van een all-in tarief. Je ontvangt hiervoor onder andere, de salarisstroken, betaallijsten, loonaangiften en jaaropgaven.

Salarisadministratie

Hoewel de salarisadministratie een klein onderdeel uitmaakt van de totale administratie, kost het tegelijkertijd veel tijd om op de hoogte te blijven van de wet- en regelgeving. De aanschaf en onderhoud van de software voor salarisverwerking is een kostbare aangelegenheid. In de regel besteden kleine en middelgrote ondernemingen, de salarisverwerking dan ook uit. Wij verzorgen voor iedere branche en CAO de salarisverwerking en elektronische verzending loonaangifte naar de belastingdienst en pensioenfondsen. Bij ons kun je profiteren van een all-in tarief. Je ontvangt hiervoor onder andere, de salarisstroken, betaallijsten, loonaangiften en jaaropgaven.

Startersbegeleiding

Als startende ondernemer komen er veel zaken op je af. Aanmelding bij de Belastingdienst, inschrijven bij de Kamer van Koophandel, openen van bankrekeningen en eventuele kredietfaciliteiten, afsluiten van overeenkomsten en verzekeringen, etcetera etcetera. Vaak zaken waar je je niet vanzelfsprekend erg vertrouwd of zelfverzekerd bij voelt, maar wel erg belangrijk om goed te regelen. Zeker bij de opstartfase. Veld Finance ondersteunt jou hier graag bij.

Startersbegeleiding

Als startende ondernemer komen er veel zaken op je af. Aanmelding bij de Belastingdienst, inschrijven bij de Kamer van Koophandel, openen van bankrekeningen en eventuele kredietfaciliteiten, afsluiten van overeenkomsten en verzekeringen, etcetera etcetera. Vaak zaken waar je je niet vanzelfsprekend erg vertrouwd of zelfverzekerd bij voelt, maar wel erg belangrijk om goed te regelen. Zeker bij de opstartfase. Veld Finance ondersteunt jou hier graag bij.

Advies

Binnen jouw organisatie zijn er situaties denkbaar waarin je extra advies nodig hebt. Veld Finance adviseert haar klanten op diverse gebieden. Op financieel gebied kun je denken aan het inrichten van de administratie, de opzet van de budgetbewaking, het opstellen van prognoses en begrotingen of het doorlichten van de administratieve organisatie. Met goede financiële en fiscale adviezen kun je veel geld besparen. Of het nou zakelijk is of voor jouw privésituatie. Daarnaast kun je bij Veld Finance ook terecht voor vraagstukken betreffende overname, wijziging organisatiestructuur en due diligence. Het herstructureren van jouw onderneming kan een grote impact hebben op jouw organisatie. Boven alles is het van belang om de structuur van jouw onderneming in lijn te houden (of te brengen) met de eisen van deze tijd. Veld Finance kan je hierbij begeleiden. Meer weten? We komen graag met je in gesprek!

Advies

Binnen jouw organisatie zijn er situaties denkbaar waarin je extra advies nodig hebt. Veld Finance adviseert haar klanten op diverse gebieden. Op financieel gebied kun je denken aan het inrichten van de administratie, de opzet van de budgetbewaking, het opstellen van prognoses en begrotingen of het doorlichten van de administratieve organisatie. Met goede financiële en fiscale adviezen kun je veel geld besparen. Of het nou zakelijk is of voor jouw privésituatie. Daarnaast kun je bij Veld Finance ook terecht voor vraagstukken betreffende overname, wijziging organisatiestructuur en due diligence. Het herstructureren van jouw onderneming kan een grote impact hebben op jouw organisatie. Boven alles is het van belang om de structuur van jouw onderneming in lijn te houden (of te brengen) met de eisen van deze tijd. Veld Finance kan je hierbij begeleiden. Meer weten? We komen graag met je in gesprek!

Veld Finance

Neem vrijblijvend contact op!